Danfoss mění způsob poskytování služeb zákazníkům: Rychle. Snadno. K věci.

Danfoss spouští nové zákaznické centrum.

- 14. září 2017 Podle Danfoss Heating Segment

Ve společnosti Danfoss se vždy snažíme, aby služby, které poskytujeme, byly na co nejvyšší úrovni. Abychom uspokojili požadavky zákazníků, zavádíme nový způsob řešení zákaznických požadavků. Našim hlavním cílem je zajistit, aby spolupráce se společností Danfoss byla vždy rychlá, jednoduchá a relevantní.

Z tohoto důvodu vytváříme JEDNO telefonní číslo a JEDNU emailovou adresu pro vyřizování vašich objednávek a technických dotazů.

Tuto změnu budeme zavádět ve dvou krocích:

  • Krok 1 -  od 20.9.2017 prosím používejte novou adresu pro VEŠKERÉ vaše požadavky: zakaznickyservis@danfoss.com
  • Krok 2 – od 1.12.2017 bude platit nové telefonní číslo pro VEŠKERÉ vaše požadavky: Budeme vás včas informovat. 

Nová emailová adresa a telefon nahrazují kontakty, na kterých jste nás doposud při vyřizování objednávek a technických požadavků kontaktovali.

 

738x415_CZ_CSC_Menime_zpusob

Jaké výhody vám tato změna přinese?

  • Efektivní komunikaci v důsledku jednoduššího a rychlejšího přístupu k relevantním informacím.
  • V rámci jednoho kontaktního kanálu přístup k odpovědným zaměstnancům napříč všemi segmenty společnosti Danfoss.
  • Zodpovězení každého telefonátu a emailového požadavku v důsledku nového uspořádání zákaznického servisu s využitím moderních systémů.

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.

 

 

Buďte sociální Zapojte se

Chcete být s námi v kontaktu?

Poznejte nás a zapojte se do konverzace